The Lost Heart
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ايه اغرب اغرب اغرب كلمة اتوجهة ليك؟

2 مشترك

ايه اغرب اغرب اغرب كلمة اتوجهة ليك؟ Empty ايه اغرب اغرب اغرب كلمة اتوجهة ليك؟

مُساهمة من طرف Ahmed H@mdi السبت أبريل 26, 2008 12:13 am

ايه اغرب اغرب اغرب كلمة اتوجهة ليك؟

كلمة ثبتتك .. اه ثبتتك

سكت من بعدها

استغربت

ضحكت .. لالا ضحكت اوى

No No No, You Feel That

زعلت .. لالا كنت هتموت نفسك

عجزت عن الكلام من بعدها

من كتر اندهاشك

من كتر صعوبة الموقف

ويمكن من كتر سزاجت الموقف

كلمة

جملة

حرف

من حبيب

من صديق

من اخ

من ام .. اب .. قريب

جار .. حد اول مرة تشوفه

طب ايه؟ .. كان رد فعلك طبيعى اوى من وجهة نظرك .. بس ههههه فى اللحظة دى

يللا قول ... ..
Ahmed H@mdi
Ahmed H@mdi

ذكر عدد الرسائل : 172
البلد : on the internet
المرحلة الدراسية : 1st y of fculty of science
المزاج : coooooooooooooool

http://www.freewebs.com/ahmedhamdi/

ايه اغرب اغرب اغرب كلمة اتوجهة ليك؟ Empty رد: ايه اغرب اغرب اغرب كلمة اتوجهة ليك؟

مُساهمة من طرف princess_dreams_a السبت أبريل 26, 2008 6:33 pm

بجد يا حمدى انت بتجيب مواضيع تخلى كل واحد يحكى قصه حياته من غير ميحس ماشى يا عم بس بعد كده لازم تكون اول واحد يرد على المواضيع عايزين نتفرج احنا كمان.....................
بص بقى ياسيدى اكتر حاجه ضحكتنى ومكنتش قادره امسك نفسى من الضحك يوم مدكتور أحمد عندنا فى الكليه هو الى جايبلى النتيجه وقالى بعديها بيوم ان مرتبه من العشره الاوائل على الدفعه بجد كان يوم وهم عارف احساس انك حصلت حاجه من غير تعب اكيد اول حاجه انى شكرت ربنا وبعد كده هيست طول اليوم lol!
أكتر حاجه بتحسسنى بخيبه أمل وبتكرهنى فى الدنيا والناس يوم معرف ان فى واحده عامله صحبتى وهيا مليانه غيره وكره ليا وبتتكلم عليا من ورايا مع انى مبعملش معاها غير كل خير وهيا نفسها تشهد بجد بس تعمل ايه بئه فى العالم الى عايزه الحرق Wink
أكتر حاجه كل مفتكرها بتتبكينى وفاه أحمد اخويا بجد بحس بقيمه الاخ يوم بعد يوم قد ايه الواحده يلزمها سند فى الحياه وأكيد مش هلاقى احسن من اخويا انه يسندنى Sad
الحظه الى ممكن احس فيها بمنتهى الراحه لحظه مخلص صلاه واكون بجد متقناها وبعديها أمسك المصحف وأقرأ شويه قران ساعتها بحس انى ميلزمنيش أى حد فى الدنيادى
خلاص بئه كفايه كده ولو افتكرت اى لحظات تانيه فى حياتى هبقى أقولوكو انتو عارفين بئه السن والذاكره وكده يعنى Very Happy

princess_dreams_a

ايه اغرب اغرب اغرب كلمة اتوجهة ليك؟ Default3

انثى عدد الرسائل : 29
البلد : msr_om eldonyaaaaaaaaaaaa
المرحلة الدراسية : اولى علوم
المزاج : cooooooooool

ايه اغرب اغرب اغرب كلمة اتوجهة ليك؟ Empty رد: ايه اغرب اغرب اغرب كلمة اتوجهة ليك؟

مُساهمة من طرف Ahmed H@mdi السبت أبريل 26, 2008 11:07 pm

بالنسبة ليا انا في حاجات كتير اووووووووووي بتيالي عمري محنساها زي مثلا يوم نتيجة الثانوية العامة كنت طااااااااااااااااااااير من الفرح بس مطولتش هههههههههههه برضو يوم ماهلي مردوش يخلوني اادم في الفية انا فاكر ان اليوم دة انا منطقتش بلفظ وكنت باااااااااااااااااارد اوووووي
انما اليوم اللي في رايئ اسوء يوم عدي عليا هو اليوم اللي جدو مات فية بجد كان يوم مش ادر انسي اي لحظة فية خصوصا انا اللي كنت بصحية من النوم بجد بعدية حاسس اني عايش لوحدي طبعا ربنا يخلي الموجودين بس هو كان بالنسبة ليا حاجة كبير اوووووي وبتيالي لو كان لسة عايش كانت حياتي اتغيرت جاااااااامد
يلا كفاية كدة طولت عليكم
Ahmed H@mdi
Ahmed H@mdi

ذكر عدد الرسائل : 172
البلد : on the internet
المرحلة الدراسية : 1st y of fculty of science
المزاج : coooooooooooooool

http://www.freewebs.com/ahmedhamdi/

- مواضيع مماثلة